Aurinkoista kesää!

Aurinkoista kesää!

Heippa!

 

Tämä onkin sitten minun viimeinen blogi-kirjoitusvuoroni. Puoli vuotta olemme nyt ylläpitäneet Rakas äiti – varoja lastensairaalalle 2017- sivustoa ja aika on kulunut hirveän nopeasti. Näin projektin loppusuoralla on hyvä seisahtua pohtimaan mistä lähettiin liikkeelle, sekä mitä on saavutettu ja opittu.

Projektin alussa tavoitteena oli luoda sivusto, jossa toisimme esille äitiyteen liittyviä aiheita. Samaan aikaan julkisuuteen alkoi kovasti nousta Lastensairaala 2017- kampanja, josta mekin innostuimme. Päätimme alkaa keräämään lastensairaalalle varoja yhteistyökumppaninamme Detria Oy. Projekti kehittyi ja sai oman muotonsa vasta tekemisen kautta.

Osa Lastensairaalalle menevästä tuotosta on saatu Facebook-sivuston tykkäysten kautta ja osa puolestaan tuotemyynnin kautta. Lahjoitusten osalta haasteenamme oli siis saada sivustolle paljon tykkäyksiä ja innostaa tykkääjät ostamaan Arbutinia ja Relaxanttia. Tällä hetkellä sivustollamme on tykkääjiä noin puolet tavoitteesta eli 5000. Alussa sivustollemme tulvi tykkääjiä hetkessä useampi tuhat, jonka jälkeen jokaisen tykkääjän eteen on saanut tehdä työtä. Tämän myötä olen alkanut pohtimaan Facebook-markkinointia ja markkinointia ylipäätänsä. Mikä innostaa ihmisiä painamaan tykkäys-painiketta?

Osa lahjoitussummasta on saatu kokoon tuotemyynnin kautta. Alussa meidän tuli tutustua tuotteisiin, jotta pystyimme kertomaan sen vaikutuksesta tuleville ostajille. Paljon uutta on tullut opittua Arbutinista ja sen vaikutuksesta ertyisesti maksaläiskiin. Puolen vuoden aikana olemme ottaneet yhteyttä useisiin bloggaajiin, jotka ovat auttaneet meitä saamaan käyttäjäperäistä tietoa Arbutinin vaikutuksista. Blogien myötä on ollut helpompi innostaa tykkääjiä ostamaan tuotteita. Iso kiitos kaikille, jotka ovat osallistuneet projektiimme kertomalla käyttäjäkokemuksia blogiensa kautta!

 

Aurinkoista ja maksaläiskätöntä kesää!

 

-Elina

 

Ei kommentteja

Post a Comment